Rabu, 25 November 2015

Sememangnya Pas Batu karang - Menghapuskan batu karang jalan Asli

Sememangnya Pas Batu karang - Menghapuskan batu karang jalan Asli

Bolehkah badan anda sebenarnya secara semula jadi lulus batu karang? Saya mendapat soalan ini banyak dalam peti masuk e-mel saya? Ia seolah-olah seperti kebanyakan penghidap amat ragu-ragu untuk menghapuskan batu karang secara semulajadi.

Secara peribadi, saya menyalahkan hospital dan doktor untuk stigma ke atas kesihatan semula jadi apabila ia datang kepada batu karang. Di Amerika Syarikat, terdapat lebih daripada setengah juta pembedahan pundi hempedu dilakukan setiap tahun. Ini jampi berbilion-bilion dolar untuk hospital-hospital dan pakar bedah.

Malangnya, mengeluarkan organ anda, pundi hempedu, boleh membawa bencana kepada kesihatan anda dan anda boleh mengelakkan pembedahan dengan secara semula jadi lulus batu karang anda dengan ubat yang mudah.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa tips mudah untuk memulakan rawatan rumah anda untuk lulus tanpa rasa sakit batu karang.

Menghapuskan batu karang semulajadi

Adakah anda tahu bahawa setelah pundi hempedu anda dikeluarkan boleh meningkatkan risiko kedua-dua usus dan usus besar? Sebab itulah ramai penghidap kini cuba ubat semula jadi sebelum mereka mempunyai pakar bedah mereka mengeluarkan organ mereka.

Jika anda saraf tentang kehilangan pundi hempedu anda, anda mungkin mahu mempertimbangkan secara semula jadi lulus batu karang anda dengan tip-tip mudah.

Menggunakan diet anda, vitamin dan ubat sebenarnya boleh membantu anda lulus batu karang anda secara semulajadi.

Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan rawatan alternatif anda.

1. Untuk memulakan rawatan anda, anda perlu segera mengelakkan makanan yang tinggi lemak dan makanan kolesterol tinggi. Ini akan membantu dengan penyingkiran batu karang yang terutamanya terdiri daripada kolesterol keras.

Makan 5-7 hidangan sayur-sayuran boleh membantu dengan pembersihan hati, kolon dan pundi hempedu. Kerana sayur-sayuran mengandungi banyak serat mereka secara semulajadi akan mengepam organ-organ ini.

2. Anda juga perlu kerap menambah minyak biji safflower yang dipercayai untuk merangsang pundi hempedu. Apabila digabungkan dengan asid lemak perlu (salmon dan tuna), minyak biji safflower cukup berkesan menghapuskan membina sisa toksik yang terkumpul di dalam pundi hempedu. Anda perlu menambah sekurang-kurangnya 2 sudu kecil setiap hari.

Kajian menunjukkan bahawa menghapuskan toksin dalam badan akan membuat semua pundi hempedu dan hati berjalan dengan lebih berkesan.

3. Susu thistle juga sangat popular kerana ia membersihkan hati dan merangsang pengeluaran hempedu. Dalam satu kajian, silymarin (komponen aktif dalam milk thistle) telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu. Dengan kurang kolesterol terkumpul di dalam pundi hempedu, batu-batu yang lebih cenderung untuk mansuhkan. Penggunaan yang disyorkan ialah 600 mg ekstrak thistle susu setiap hari.

4. Hidup sihat adalah satu lagi cara untuk membantu batu anda lulus. Cubalah minum lebih banyak air adalah cara yang mudah untuk membantu anda lulus batu karang. Bersenam secara teratur adalah cara yang lain. Makan makanan yang lebih kecil (5-6 sehari) boleh membantu pundi hempedu anda membersihkan batu-batu tetapi juga meningkatkan metabolisme anda untuk membantu anda menurunkan berat badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar